x
Servis a technická podpora
Produkty COMET jsou servisovány a opravovány přímo u výrobce.
Při požadavku na opravu (záruční i pozáruční) zašlete, prosím, výrobek do sídla společnosti COMET system s.r.o. a to zásilkovou službou, poštou nebo doručte osobně.
Jestliže již nemáte původní obal, vložte výrobek do kvalitní kartonové krabice. Ujistěte se, že je výrobek bezpečně zabalený, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození. Před odesláním si pro kontrolu poznamenejte výrobní číslo.
Pro rychlý průběh zakázky vložte do balíku s přístroji vyplněný formulář opravy s těmito údaji:
- veškeré kontaktní údaje (jméno firmy, doručovací adresa, IČO, DIČ, kontakty)
- popis závady přístroje
- zda požadujete zachovat případná data uložená v paměti přístroje (nutno připsat emailovou adresu pro zaslání dat)
- cenový limit opravy
- zda je požadována kalibrace od výrobce - COMET, nebo zda je požadována kalibrace od akreditované kalibrační laboratoře
- které veličiny kalibrovat a ve kterých bodech
- kontakt na osobu, která může poskytnout doplňující informace
Zásilky adresujte na:
COMET SYSTEM, s.r.o.
SERVISNÍ ODDĚLENÍ
Bezručova 2901
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
ČESKÁ REPUBLIKA
Případnou osobní návštěvu nebo odběr zboží, prosím, domluvte předem telefonicky nebo emailem!
Telefonická zákaznická podpora: Pondělí - Pátek - 8.00 - 15.00